torsdag 31 maj 2012

Ahh så nöd jag känner mig!

Ahh nu har jag packat upp alla saker som jag hadde med mig :D känns så otroligt skönt! :D
Ute så regnar det lite, och jag som hängde tvätt i går så den får hänga där ett tag till hehe hoppas det blir sol i morgon :D, Och i morgon ska jag in till stan :D måste fixa lite grejjor

Men annars så trivs vi här så lungt och skönt förutom att inte internet är det snabbaste här ute!
Men nu går det hyffsat snabbt :D
Och på toaletten så är det golv värme och det är bara så skönt! hehe heeelt underbart!


Tindra trivs hur bra som helst hon älskar att vara här... Min lilla gofisa! :D
Speciellt i natt när hon gick och sniffade på PGS rygg ASG Hon är så duktig så!!!

Ska lära henne lite mera bus hehe inte för att jag lärt henne att sniffa folk i ryggen, det lärde hon sig själv! DUKTIG vovve :P

ADIOS



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar